
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248445976 |

| Kolor | czerwony |
| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | MB 236.10 |
| Specyfikacja | Peugeot ZF 4HP 18 |
| Specyfikacja | MAN 339 V1 |
| Specyfikacja | MAN 339 Z2 |
| Specyfikacja | MB 236.13 |
| Specyfikacja | Honda Z1 |
| Specyfikacja | MAN 339 V2 |
| Specyfikacja | Peugeot ZF 4HP 14 |
| Specyfikacja | Mercon V |
| Specyfikacja | Dexron III H |
| Specyfikacja | Dexron III G |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C938-A |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C922-A1 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C202-B |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C195-A |
| Specyfikacja | VW TL 52533 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C919-E |
| Specyfikacja | MB 236.6 |
| Specyfikacja | MB 235.71 |
| Specyfikacja | MB 236.9 |
| Specyfikacja | ZF TE-ML 14C |
| Ciężar [kg] | 0,920 |
| dla numeru OE | 001 989 21 03 |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816228066 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3309/AW1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3317 |
| przewyższa specyfikację | BMW ATF6 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler MS9602 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler AATF+4/+3 |
| przewyższa specyfikację | Hyu. SPII/SPIII/SPIV |
| przewyższa specyfikację | Fiat 955550AV4 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C922A1 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C924A |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IID/IIE |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IIIG/IIIH |
| przewyższa specyfikację | Honda ATFZ1 |
| przewyższa specyfikację | Jaso M3151A |
| przewyższa specyfikację | Mazda MIII |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.14 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.12 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.91 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.11 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.10 |
| przewyższa specyfikację | Nissan Matic D/J/K/W |
| przewyższa specyfikację | Toy. T/TII/TIII/TIV |
| przewyższa specyfikację | VAG G055025/G052162 |
| przewyższa specyfikację | VAG G052990/G052533 |
| przewyższa specyfikację | Volvo 1161540 |
| przewyższa specyfikację | Volvo ZF ATF13754 |
| przewyższa specyfikację | ZF TE ML11A/11B |
| nr EAN | 5411450732284 |

| Pojemność [litr] | 5 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3309/AW1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3317 |
| przewyższa specyfikację | BMW ATF6 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler MS9602 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler AATF+4/+3 |
| przewyższa specyfikację | Hyu. SPII/SPIII/SPIV |
| przewyższa specyfikację | Fiat 955550AV4 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C922A1 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C924A |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IID/IIE |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IIIG/IIIH |
| przewyższa specyfikację | Honda ATFZ1 |
| przewyższa specyfikację | Jaso M3151A |
| przewyższa specyfikację | Mazda MIII |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.14 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.12 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.91 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.11 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.10 |
| przewyższa specyfikację | Nissan Matic D/J/K/W |
| przewyższa specyfikację | Toy. T/TII/TIII/TIV |
| przewyższa specyfikację | VAG G055025/G052162 |
| przewyższa specyfikację | VAG G052990/G052533 |
| przewyższa specyfikację | Volvo 1161540 |
| przewyższa specyfikację | Volvo ZF ATF13754 |
| przewyższa specyfikację | ZF TE ML11A/11B |
| nr EAN | 5411450740838 |

| Pojemność [litr] | 60 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3309/AW1 |
| przewyższa specyfikację | Aisin JWS3317 |
| przewyższa specyfikację | BMW ATF6 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler MS9602 |
| przewyższa specyfikację | Chrysler AATF+4/+3 |
| przewyższa specyfikację | Hyu. SPII/SPIII/SPIV |
| przewyższa specyfikację | Fiat 955550AV4 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C922A1 |
| przewyższa specyfikację | Ford WSSM2C924A |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IID/IIE |
| przewyższa specyfikację | GM Dextron IIIG/IIIH |
| przewyższa specyfikację | Honda ATFZ1 |
| przewyższa specyfikację | Jaso M3151A |
| przewyższa specyfikację | Mazda MIII |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.14 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.12 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.91 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.11 |
| przewyższa specyfikację | Mercedes MB236.10 |
| przewyższa specyfikację | Nissan Matic D/J/K/W |
| przewyższa specyfikację | Toy. T/TII/TIII/TIV |
| przewyższa specyfikację | VAG G055025/G052162 |
| przewyższa specyfikację | VAG G052990/G052533 |
| przewyższa specyfikację | Volvo 1161540 |
| przewyższa specyfikację | Volvo ZF ATF13754 |
| przewyższa specyfikację | ZF TE ML11A/11B |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 8427769032233 |

| Wysokość [mm] | 58,0 |
| Długość [mm] | 305,0 |
| Szerokość [mm] | 170,0 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| nr EAN | 5294511209136 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 22,0 |
| Wysokość [mm] | 162 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 63,0 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| dla numeru OE | 104 180 01 09 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063021059 |

| Długość [mm] | 2330 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 5050063102246 |

| Grubość [mm] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| DIN / ISO | 7603 A/CU |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| dla numeru OE | 007603 014106 |
| nr EAN | 5050063158120 |

| Długość [cal] | 24 |
| Długość [mm] | 600 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| Ciężar [kg] | 0,160 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| dla numeru OE | 24CH600 |
| nr EAN | 5050063279252 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134344 |

| Długość 1 [mm] | 600 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera |
| nr EAN | 3165141087802 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134283 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 158,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
| Średnica 1 [mm] | 22,5 |
| Średnica 2 [mm] | 62 |
| nr EAN | 3165141066869 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2415 |
| nr EAN | 3165141258998 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2325 |
| nr EAN | 3165141196016 |

| Rodzaj filtra | filtr cząstek stałych |
| Długość [mm] | 374 |
| Szerokość [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 21,5 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| nr EAN | 4047023214690 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 303,5 |
| Szerokość [mm] | 170,5 |
| Wysokość [mm] | 57,5 |
| nr EAN | 3165141094503 |

| Odstęp elektrod | 0,7 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 4 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047024277991 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2475 |
| nr EAN | 4047024996564 |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 |
| Olej | Olej mineralny |
| Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ni125 GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | EON2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874519015 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Cu-core GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | C11YCC |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874513099 |

| Wysokość [mm] | 160 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 22 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość opakowania [cm] | 6,4 |
| Szerokość opakowania [cm] | 6,4 |
| Wysokość opakowania [cm] | 17,8 |
| nr EAN | 4044197763689 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906727 |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Pt GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC11WYPB4 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,382 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,032 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 0037551010561 |

| Ciężar [kg] | 0,234 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2330 |
| nr EAN | 4010858472696 |

| Ciężar [kg] | 0,243 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2415 |
| nr EAN | 4010858481421 |

| Ciężar [kg] | 0,248 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2475 |
| nr EAN | 4010858488000 |

| Ciężar [kg] | 0,239 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 2380 |
| nr EAN | 4010858509514 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787008661 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787508062 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787508130 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787008678 |

| Długość [mm] | 600 |
| Długość [cal] | 24 |
| Masa [g] | 232 |
| nr EAN | 8809002447361 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Długość [mm] | 600 |
| Długość [cal] | 24 |
| Masa [g] | 318 |
| nr EAN | 4975793524292 |

| Długość [mm] | 600 |
| Długość [cal] | 24 |
| Masa [g] | 318 |
| nr EAN | 4975793524360 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248445976 |

| Rodzaj filtra | Filtr ssący |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Typ skrzyni biegów | 722.3.. |
| nie dla przekładni typu | 722.323/350/353 |
| nie dla przekładni typu | 722.362/364/365/370 |
| Typ skrzyni biegów | 722.4.. |
| nr EAN | 4041248027608 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Typ skrzyni biegów | W 4 A 020 |
| Typ skrzyni biegów | 722.4.. |
| nr EAN | 4041248777169 |

| Rodzaj filtra | Filtr sitowy |
| Długość [mm] | 189 |
| Szerokość [mm] | 175,0 |
| Grubość [mm] | 20,0 |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | błyszczący |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| dla numeru OE | 126 277 02 95 |
| nr EAN | 4027816048725 |

| Ciężar [kg] | 0,425 |
| dla numeru OE | 126 277 02 95 S2 |
| nr EAN | 4027816089001 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025