Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Buick » układ kierowniczy Buick » przekładnia kierownicza i pompa Buick

przekładnia kierownicza i pompa do BUICK

wybierz model samochodu BUICK:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,05
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 33,33
Wysokość 1 [mm] 7,93
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960335647
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,05
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 33,33
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960131577
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,05
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 30
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960335746
Ciężar [kg] 0,009
nr EAN 4027816191506
Ciężar [kg] 0,008
nr EAN 4027816191544
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość [mm] 26
nr EAN 4030776000092
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 26
Średnica [mm] 80,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 23
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
nr EAN 4009026086735
Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza obiegowa
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321063529
StanFabrycznie nowy
Wysokość [mm] 26
Średnica wewnętrzna [mm] 7
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
nr EAN 4011558276904
Wysokość [mm] 26
Średnica wewnętrzna [mm] 7
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
nr EAN 5902659765352
dla numeru OE 126 460 37 80
dla numeru OE 124 460 23 80
dla numeru OE 124 460 17 80
dla numeru OE 124 460 10 80
dla numeru OE 124 460 08 80
dla numeru OE 801 460 01 08
dla numeru OE 129 460 06 80
dla numeru OE 124 460 06 80
dla numeru OE 801 460 06 80
dla numeru OE 201 460 21 80
dla numeru OE 201 460 11 80
dla numeru OE 201 460 17 80
dla numeru OE 124 460 35 80
dla numeru OE 124 460 18 80
dla numeru OE 124 460 16 80
dla numeru OE 124 460 12 80
nr EAN 4040074133187
dla numeru OE 000 460 4861
dla numeru producenta 201 4601780
dla numeru OE 000 460 44 80
Ciężar [kg] 0,012
nr EAN 4046001475467
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.