Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ kierowniczy Renault CLIO II (BB_, CB_) » przekładnia kierownicza i pompa Renault CLIO II (BB_, CB_)

przekładnia kierownicza i pompa do RENAULT CLIO II (BB_, CB_)

wybierz typ samochodu RENAULT CLIO II (BB_, CB_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 93
Średnica wewnętrzna [mm] 29
Szerokość [mm] 25
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901812506061
Przekładnia hydrauliczna z drążkami / RENAULT Clio 98-, Kangoo 97-
przekładnia kierownicza z listwą zębatą
hydrauliczny
Przekładnia manualna / RENAULT CLIO II 98-
przekładnia kierownicza z listwą zębatą
manualny
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW/SMI
Długość całkowita [mm] 1170
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 40
Rozmiar gwintu wejście M16
Wymiar gwintu wyjście M18
Ciężar netto [kg] 5,7
nr EAN 5704651432238
Grubość [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna [mm] 29,0
średnica zewnętrzna [mm] 93,0
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 63
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,090
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816295013
Ograniczenia producenta SAG-ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SAG-ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 4
Ø koła pasowego [mm] 120
Ograniczenia producenta TTA
Tryb pracy hydrauliczny
Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm] 1180
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14
Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 114
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 100
nr EAN 5901779849775
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5901779849638
Tryb pracy hydrauliczny
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1175
Gwint zewn. 1 [mm] M14 x 1.5
Technika połączeń unverzahnt
Długość przyłącza [mm] 44
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 43
Długość przegub osiowy [mm] 221
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060566
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczychSMI
Długość całkowita [mm]1180
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060597
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321097968
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619508329
Status produktu: Normalny
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,055
Ciężar netto [g] 1800
nr EAN 5902048888204
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ciężar netto [g] 5900
nr EAN 5902048113924
Tryb pracy hydrauliczny
dla numeru OE 7701470783
nr EAN 3660872367594
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388981
z kołem, NISSAN INTERSTAR DCI OPEL MOVANO 1.9DTI, 2.2DTI, 2.5DTI OPEL VIVARO 1.9DTI, 2.0 16V, 2.5DTI RENAULT MASTER II 1.9DCI, 2.2DCI, 2.5DCI RENAULT TRAFIC II 1.9DCI, 2.0, 2.5DCI
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.