Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz KLASA C T-Model (S202) C 220 T D (202.182) (1996.06-2001.03) 75km » PP066 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s202) C 220 T D (202.182) (1996.06-2001.03) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP066 KAMOKA

PP066 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP066
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP066
PP066
306.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP066

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]114
Ilość żeber6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]100
nr EAN5901779849775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP066 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      4007 A6
CITROËN      4007 L8
CITROËN      4007 N4
CITROËN      4007A6
CITROËN      4007L8
CITROËN      4007N4
FIAT      90 40 906 580
PEUGEOT      4007 A6
PEUGEOT      4007 L8
PEUGEOT      4007 N4
PEUGEOT      4007A6
PEUGEOT      4007L8
PEUGEOT      4007N4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP066 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP066 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.