Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Hyundai ELANTRA III sedan (XD) 2.0 (2003.10-2006.07) 143km » 9120040 kamoka
wybrany samochód: 
Hyundai Elantra Iii Sedan (xd) 2.0 (2003.10-2006.07) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120040 KAMOKA

9120040 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9120040
Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120040
1,078.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120040

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Tryb pracyhydrauliczny
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Przestrzegać danych technicznych
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1175
Gwint zewn. 1 [mm]M14 x 1.5
Technika połączeńunverzahnt
Długość przyłącza [mm]44
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej43
Długość przegub osiowy [mm]221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120040 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      69 00 000 073
RENAULT      69 00 000 118
RENAULT      6900000073
RENAULT      6900000118
RENAULT      77 00 429 712
RENAULT      77 01 471 305
RENAULT      77 01 471 306
RENAULT      77 11 134 509
RENAULT      7700429712
RENAULT      7701471305
RENAULT      7701471306
RENAULT      7711134509
RENAULT      82 00 033 768
RENAULT      82 00 917 748
RENAULT      8200033768
RENAULT      8200917748
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120040 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120040 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.