Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.4 16V (2006.04-2007.12) 80km » 3353301040 hattat
wybrany samochód: 
Skoda Fabia I Combi (6y5) 1.4 16v (2006.04-2007.12) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WSPOMAGANIA RENAULT KANGOO 03-, CLIO 91- 3353301040 HATTAT

3353301040 POMPA WSPOMAGANIA RENAULT KANGOO 03-, CLIO 91- HATTAT
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3353301040

producent:

HATTAT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WSPOMAGANIA RENAULT KANGOO 03-, CLIO 91- 3353301040 HATTAT

numery OEM:
RENAULT      77 00 840 105
RENAULT      77 00 840 805C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WSPOMAGANIA RENAULT KANGOO 03-, CLIO 91- 3353301040 HATTAT w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HATTAT