Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t BioPower XWD (2008.01-2015.02) 220km » 7074008 sasic
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T Biopower Xwd (2008.01-2015.02) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074008 SASIC

7074008 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
1,739.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7074008

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE7701470783
nr EAN3660872367594

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074008 SASIC

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I 1.5D/1.9D/Electric 08.97-
numery OEM:
RENAULT      7701470783

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074008 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074008 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.