z kołem, NISSAN INTERSTAR DCI OPEL MOVANO
1.9DTI, 2.2DTI, 2.5DTI OPEL VIVARO
1.9DTI, 2.0 16V, 2.5DTI RENAULT MASTER II
1.9DCI, 2.2DCI, 2.5DCI RENAULT TRAFIC II
1.9DCI, 2.0, 2.5DCI
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Opinie
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania renault PW680483 YSPARTS
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie pompa wspomagania renault PW680483 YSPARTS w samochodach:
Opinie Klientów o pompa wspomagania renault PW680483 YSPARTS:
Adrian, Warszawa
2021-09-21
★★★★★
5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części
Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.
Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.
Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.