
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1450 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165143573334 |

| nr EAN | 3165141813920 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387566 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759518519 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504932 |

| nr EAN | 5012759987339 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018392 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053865 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053872 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 14 |
| Długość przewodu [mm] | 210 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [MOhm] | 13,5 |
| nr EAN | 8053379924943 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058259 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058310 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1520 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379074082 |

| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510078235 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040812 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050603932 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615195 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050619056 |

| Długość [mm] | 50 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | mosiądz |
| Długość śruby pod główką [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 13 62 1 730 035 |
| nr EAN | 4027816363989 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1400 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300155228 |

| Numer seryjny | K8802510 |
| nr EAN | 5901159269858 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508351 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063909608 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 5907558548099 |

| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5907558581478 |

| nr EAN | 5907558566987 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527124 |

| Długość przewodu [mm] | 405 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5902659783677 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| dla numeru OE | 13 63 1 721 456 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1400 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| dla numeru OE | 12 14 1 703 221 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074042182 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295913581 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1420 |
| nr EAN | 087295922552 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 335 |
| nr EAN | 4031185755924 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 1400 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| nr EAN | 4028977889288 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,29 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1490 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1500 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 310 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1500 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Długość [mm] | 50 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | mosiądz |
| Długość śruby pod główką [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4044688363985 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [kOhm] | 2,5 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422538354 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4046001313370 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025