Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 600 | |
nr EAN | 4010326977395 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 97739 NGK
ALFA ROMEO | 003 542 70 18 | |
ALFA ROMEO | 004 542 73 18 | |
ALFA ROMEO | 0055188205 | |
ALFA ROMEO | 55204005 | |
ALFA ROMEO | 552040050 | |
ALFA ROMEO | A 004 542 73 18 | |
BMW | 11 78 7 539 123 | |
BMW | 11 78 7 539 124 | |
BMW | 11 78 7 540 168 | |
BMW | 7 523 123 02 | |
BMW | 7 539 123 03 | |
BMW | 7 539 124 03 | |
BMW | 752312302 | |
CHRYSLER | 05149027 AA | |
CHRYSLER | 5149027 AA | |
CHRYSLER | 68012050 AA | |
CITROËN | 1618 AS | |
CITROËN | 96 822 166 80 | |
CITROËN | 96.822.166.80 | |
DODGE | 05149027 AA | |
DODGE | 5149027 AA | |
DODGE | 68012050 AA | |
FIAT | 0009682216680 | |
FIAT | 00551882050 | |
FIAT | 0055204005 | |
FIAT | 00552040050 | |
FIAT | 55188205 | |
FIAT | 551882050 | |
FIAT | 55204005 | |
FIAT | 552040050 | |
FIAT | 9682216680 | |
IVECO | 5801478830 | |
MERCEDES-BENZ | 003 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | 004 542 73 18 | |
MERCEDES-BENZ | 009 542 56 18 | |
MERCEDES-BENZ | 3 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | 35427018 | |
MERCEDES-BENZ | 6 801 20 50 AA | |
MERCEDES-BENZ | 680 120 50 AA | |
MERCEDES-BENZ | A 003 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 004 542 73 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 009 542 56 18 | |
PEUGEOT | 1618.AS | |
SUZUKI | 18213-79J80 | |
SUZUKI | 18213-79J80-000 | |
SUZUKI | 18213-T79J80 | |
JEEP | 05149027 AA | |
JEEP | 5149027 AA | |
SMART | 003 542 70 18 | |
SMART | 0035427018 | |
SMART | 0045427318 | |
SMART | 3 542 70 18 | |
SMART | 6 801 20 50 AA | |
SMART | 680 120 50 AA | |
SMART | A 003 542 70 18 | |
SMART | A 004 542 73 18 | |
MAYBACH | 003 542 70 18 | |
MAYBACH | 004 542 73 18 | |
MAYBACH | 3 542 70 18 | |
MAYBACH | 6 801 20 50 AA | |
MAYBACH | 680 120 50 AA | |
MAYBACH | A 003 542 70 18 | |
MAYBACH | A 004 542 73 18 | |
PININFARINA | 9395 5188 205 | |
PININFARINA | 9395 5204 005 |
Zastosowanie Sonda lambda 97739 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 97739 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.