
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 565 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142832449 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 565 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143143919 |

| nr EAN | 3165143528891 |

| nr EAN | 4047025151528 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349526 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349540 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387894 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388617 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407356 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514665 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 113 |
| nr EAN | 8717613024157 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 99 |
| nr EAN | 8717613024195 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054480 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054497 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379073856 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008430 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| Długość [mm] | 570 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619933 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 115000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 8435050633007 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050623503 |

| Kolor obudowy | brązowy |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050643679 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300306811 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300634693 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300652505 |

| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300652383 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z aluminium |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Materiał | Aluminium |
| nr EAN | 4082300677034 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758344 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063968162 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 570 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063970097 |

| nr EAN | 8001063893969 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580396 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558562477 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1760 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5901619504468 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1230 |
| nr EAN | 5901619593295 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 565 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 5903364310820 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| dla numeru OE | 9639381480 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074115077 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287293 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,13 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,121 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074299777 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295958018 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 117,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326931366 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1850 |
| nr EAN | 087295917190 |

| Ciężar netto [g] | 22 |
| nr EAN | 5902048093844 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025