Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2007.06-2008.10) 210km » N208 dolz
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2007.06-2008.10) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna N208 DOLZ

N208 Pompa wodna DOLZ
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

N208

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Rok modelowy od2009
nr EAN8430632142083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna N208 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO MITO, CHEVROLET AVEO, CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT 500, 500 C, 500L, 500X, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO 1.3D 06.03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46815125
ALFA ROMEO      55220285
ALFA ROMEO      55272433
CITROËN      1201L9
CITROËN      1623100980
CITROËN      1626514480
FIAT      0046815125
FIAT      46338675
FIAT      46815125
FIAT      55220285
FIAT      55272433
FORD      1538706
FORD      9S518501BA
LANCIA      0046815125
LANCIA      46338675
LANCIA      46815125
LANCIA      55220285
LANCIA      55272433
OPEL      12855462
OPEL      1334206
OPEL      1334207
OPEL      1334711
OPEL      93195466
PEUGEOT      1201L9
PEUGEOT      1623100980
PEUGEOT      1626514480
VAUXHALL      12855462
VAUXHALL      93195466
CHEVROLET      12855462

Zastosowanie Pompa wodna N208 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna N208 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.