Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 3231920 dri

zacisk hamulc. opel movano 2.3cdti 10- pp 3231920 DRI

3231920 zacisk hamulc. opel movano 2.3cdti 10- pp DRI
301.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

3231920

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 3231920
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. OPEL MOVANO 2.3CDTI 10- PP
  • Opis
    • ZACISK HAMULC. OPEL MOVANO 2.3CDTI 10- PP
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 140,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 410015070R
    • Numer dostawcy: 3231920
  • Parametry:
    • oś przednia, z prawej
    • przed osią
    • Ograniczenia producenta : BRE
    • Ciężar netto [kg] : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. opel movano 2.3cdti 10- pp 3231920 DRI

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      41001-00Q0K
OPEL      4419942
OPEL      93167543
OPEL      93169543
RENAULT      410015070R
RENAULT      410015708R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. opel movano 2.3cdti 10- pp 3231920 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI