Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » OP 592/3 filtron wix

Filtr OP 592/3 FILTRON WIX

OP 592/3 Filtr FILTRON WIX
filtron OP 592/3
Filtr OP 592/3
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

OP 592/3

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 212
Wymiar gwintu 1-12 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 110,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608045928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr OP 592/3 FILTRON WIX

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: IVECO 370, FIAT 300, 330, 1000, 160-XX, 180-XX, NEW HOLLAND XXX.90 8210.02.000-8365.25.533 01.58-
numery OEM:
FIAT      1901604
FIAT      1909137
FIAT      4667338
FIAT      4667339
FIAT      4667755
FIAT      61589106
FIAT      79026104
IVECO      190 1604
IVECO      190 7570
IVECO      190 9137
IVECO      466 7339
IVECO      466 7755

Zastosowanie Filtr OP 592/3 FILTRON WIX w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.