Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX4898121A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX4898121A0 FTE automotive GmbH

RX4898121A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
177.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

RX4898121A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BREMBO
parzyste numery artykułów RX4898122A0
nr EAN 4028569499987

skład zestawu:
RKS8633053 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833041 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8933009 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX4898121A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX4898121A0 VW CRAFTER 30-35 2.0TDI 136KM 11- PRZÓD LEWY
numery OEM:
AUDI      2E0 615 101
AUDI      2E0 615 101F
AUDI      2E0 615 105B
MERCEDES-BENZ      003 420 85 83
MERCEDES-BENZ      004 420 55 83
MERCEDES-BENZ      A 003 420 85 83
MERCEDES-BENZ      A 004 420 55 83
SEAT      2E0 615 101
SEAT      2E0 615 101 F
SEAT      2E0 615 105 B
SKODA      2E0 615 101
SKODA      2E0 615 101 F
SKODA      2E0 615 105 B
VOLKSWAGEN      2E0 615 101
VOLKSWAGEN      2E0 615 101 F
VOLKSWAGEN      2E0 615 105
VOLKSWAGEN      2E0 615 105 B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX4898121A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu