Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK790 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK790 INA

FB 4PK790 Pasek klinowy wielorowkowy INA
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK788, 4PK789, 4PK790, 4PK791, 4PK792

numer części:

FB 4PK790

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 790
nr EAN 4014870127633

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK790 INA

numery OEM:
BMW      11 28 2 245 179
BMW      11282245179
DAIHATSU      90048-31012
DAIHATSU      90048-31013
DAIHATSU      90048-31018
DAIHATSU      9004831012
DAIHATSU      9004831013
DAIHATSU      9004831018
FIAT      46557131
FIAT      71739925
HONDA      31110-P75-004
HONDA      31110-P75-014
HONDA      31110P75004
HONDA      31110P75014
HONDA      38920-PM5-505
HONDA      38920-PM5-A01
HONDA      38920-PM5-A011
HONDA      38920-PM5-A04
HONDA      38920PM5505
HONDA      38920PM5A01
HONDA      38920PM5A011
HONDA      38920PM5A04
MERCEDES-BENZ      000 993 33 96
MERCEDES-BENZ      0009933396
MERCEDES-BENZ      160 997 00 92
MERCEDES-BENZ      1609970092
MERCEDES-BENZ      A 000 993 33 96
MERCEDES-BENZ      A 160 997 00 92
MERCEDES-BENZ      A0009933396
MERCEDES-BENZ      A1609970092
MITSUBISHI      4451A084
MITSUBISHI      MR460467
OPEL      18 54 722
OPEL      1854722
SUBARU      95141-63B50
SUBARU      9514163B50
SUZUKI      49180-63B50
SUZUKI      4918063B50
SUZUKI      49181-60A00
SUZUKI      4918160A00
SUZUKI      95141-63B50
SUZUKI      95141-M68K00
SUZUKI      9514163B50
SUZUKI      95141M68K00
TOYOTA      99364-00790
TOYOTA      99364-20790
TOYOTA      9936400790
TOYOTA      9936420790
VAUXHALL      18 54 722
VAUXHALL      1854722
CHEVROLET      25183062
CHEVROLET      96444475
LEXUS      99364-00790
LEXUS      99364-20790
LEXUS      9936400790
LEXUS      9936420790
SMART      000 3177 V003
SMART      000 993 33 96
SMART      0003177 V003 0000 00
SMART      0003177V003
SMART      0003177V003000000
SMART      0009933396
SMART      001 8907 V001
SMART      0018907 V001 0000 00
SMART      0018907V001
SMART      0018907V001000000
SMART      160 997 00 92
SMART      1609970092
SMART      A00 0993 3396
SMART      A0009933396
MINI      11 28 2 245 179
MINI      11282245179

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK790 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK790 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.