Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD (2022-???) 165km » TI-155R japanparts
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.0 Ecoblue Rwd (2022-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-155R JAPANPARTS

TI-155R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-155R

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz prawej
Długość całkowita [mm]100
Gwint wewnętrzny [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]42
Wysokość zabudowy71
Średnica zabudowy [mm]13,5
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
nr EAN8033001168891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-155R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-155R PRAWA NISSAN VANETTE 86-95
numery OEM:
NISSAN      48520-G5101
NISSAN      48520-G5125
NISSAN      4852031C00
NISSAN      4864031C00
NISSAN      48640G5101

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-155R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-155R JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.