Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C68A) (1989.11-1992.05) 136km » F123201 kamoka
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.8 Gti 16v (c68a) (1989.11-1992.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU SUZUKI CELERIO 14-, IGNIS 16-, SWIFT F123201 KAMOKA

F123201 FILTR OLEJU SUZUKI CELERIO 14-, IGNIS 16-, SWIFT KAMOKA
kamoka F123201
FILTR OLEJU SUZUKI CELERIO 14-, IGNIS 16-, SWIFT F123201
F123201
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (27 ocen)
numer części:

F123201

producent:

KAMOKA

filtr przykręcany
Wysokość [mm] 53
Średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 61
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU SUZUKI CELERIO 14-, IGNIS 16-, SWIFT F123201 KAMOKA

numery OEM:
SUZUKI      16510-84M00
SUZUKI      16510-84M00-000
SUZUKI      16510-84MA0
SUZUKI      16510-84MA0-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU SUZUKI CELERIO 14-, IGNIS 16-, SWIFT F123201 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU SUZUKI CELERIO 14-, IGNIS 16-, SWIFT F123201 KAMOKA:

Grzegorz, Warszawa
2021-05-31
 5/5
Bardzo dobry produkt.
MARIAN, WARSZAWA
2022-03-07
 5/5
kamoka dobry tani
Zdzisław, Czernice Borowe
2022-04-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wieliczka
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Łabiszyn
2025-06-29
 5/5
pasuje
Radosław, Boguszyn
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Kupuje od kilku lat i nie ma mam zastrzeżeń, działa dobrze.
Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Kolejny raz kupiłem części kamoka i wszystko jest jak należy
Wieslaw, Warszawa
2023-02-24
 5/5
pasuje polecam.
Dzmitry, Wołomin
2021-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gracjan, Pszczew
2020-03-31
 5/5
F100601 kamoka już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Piotr, Pogórze
2022-07-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stargard
2023-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wieliczka
2023-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, SZCZERCÓW
2020-05-25
 5/5
Sprzedawca dobrze dobrał mi tą część, pozdrawiam
Tomasz, Kalisz
2022-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Wąglikowice
2020-05-24
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Piotr, Słubice
2020-02-13
 5/5
Zakup F101101 kamoka polecony przez mojego serwisanta
Dariusz, Skierniewice
2019-10-08
 5/5
od lat ta sama firma
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Martyna, Samborowo
2020-08-26
 5/5
Zgodne z opisem
Przemysław, Dobrzany
2024-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stargard
2021-12-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sandra, Blizne Łaszczyńskiego
2021-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.