Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 419 CDI Napęd na wszystkie koła (907.143, 907.145,... (2019.01-???) 190km » OC 54 knecht
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 419 Cdi Napęd Na Wszystkie Koła (907.143, 907.145,... (2019.01-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 54 KNECHT

OC 54 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 54
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

77641343

numer części:

OC 54

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]93,2
Wysokość [mm]141
Gwintowana złączka1"-12UNF-2B
Średnica 2 [mm]72,0
Średnica 3 [mm]62,0
Moment dokręcenia [Nm]20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 2
nr EAN4009026029091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 54 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: PORSCHE 911, 911 SPEEDSTER, 911 TARGA, 959 2.8-3.6 03.74-06.94
numery OEM:
BMW      11421304423
BMW      11421308588
BMW      1304423
BMW      1308588
GMC      7984992
PORSCHE      91110775400
PORSCHE      91610775400
PORSCHE      93010776400
PORSCHE      93010776401

Zastosowanie Filtr oleju OC 54 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 54 KNECHT:

2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2022-03-22
 5/5
Luź
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.