Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 20 93 0123 swag autoteile gmbh

Koło pasowe, pompa wspomagania, SWAG extra 20 93 0123 SWAG Autoteile GmbH

20 93 0123 Koło pasowe, pompa wspomagania, SWAG extra SWAG Autoteile GmbH
swag 20 93 0123
Koło pasowe, pompa wspomagania, SWAG extra 20 93 0123
20 93 0123
swag 20 93 0123 Koło pasowe, pompa wspomagania, SWAG extra
82.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

20 93 0123

Grubość [mm] 18,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 135,0
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,210
nr EAN 4044688301239

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, pompa wspomagania, SWAG extra 20 93 0123 SWAG Autoteile GmbH

Koło pasowe pompy wspomagania (śr. zew.: 135mm) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X3 (E83), Z3 (E36) 2.0-3.0D 01.91-08.08
numery OEM:
BMW      32 42 1 740 858

Zastosowanie Koło pasowe, pompa wspomagania, SWAG extra 20 93 0123 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.