Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802010407001 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI

802010407001 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802010407001
Korpus przepustnicy 802010407001
802010407001
magneti marelli 802010407001 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
1,026.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH0167663A, TB-44GTE3V1

numer części:

802010407001

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063888958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, MII; SKODA CITIGO, FABIA III; VW POLO V, POLO VI, UP! 1.0/1.0CNG 08.11-
numery OEM:
VAG      04C133062D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.