Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Lancia DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.0) (1983.10-1986.12) 131km » 1703300 kraft automotive
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 1.6 Hf Turbo (831ab.0) (1983.10-1986.12) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1703300 KRAFT AUTOMOTIVE

1703300 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1703300

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]83
Średnica wewnętrzna [mm]26,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26,5
średnica zewnętrzna [mm]64,5
Numer seryjny1703300
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159077088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1703300 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FIAT      71765460
FIAT      73500049
FORD      1565 248
OPEL      5650342
SUZUKI      16511-85C00
SUZUKI      16511-85C00-000
SUZUKI      16511-85E00
SUZUKI      16511-85E00-000

Zastosowanie Filtr oleju 1703300 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1703300 KRAFT AUTOMOTIVE:

andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.