Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI (2012.07-2015.07) 540km » 55.4113 lauber
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 Fsi (2012.07-2015.07) 540km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.4113 LAUBER

297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4113

producent:

LAUBER

Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Profil piastyTriangle
Cisnienie [bar]80
Tryb pracyHydrauliczny
EAN5901321126408
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.4113 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW BORA 1.0-3.2 08.90-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      028145157D
VOLKSWAGEN      028145157DX
VOLKSWAGEN      535145157
VAG      028 145 157 B
VAG      028 145 157 C
VAG      028 145 157 CX
VAG      028 145 157 D
VAG      028 145 157 DX
GREAT WALL      PI0155

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.4113 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.