Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10707 03 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10707 03 LEMFÖRDER

10707 03 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
148.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numer części:

10707 03

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu M10x1,5
nr EAN 4047437004078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10707 03 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MERCEDES 190 (W201) 1.8-2.6 10.82-08.93

Firma LEMFÖRDER będąca wytwórcą produktu końcówka drążka 10707 jest wiodącym wytwórcą auto części dla kategorii końcówka drążka i znanym liderem rynku motoryzacyjnego.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez LEMFÖRDER powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie. Producent LEMFÖRDER dokłada niezbędnych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi. Końcówki drążka produkowany przez LEMFÖRDER jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk LEMFÖRDER jest przykładem dla pozostałych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka 10707 ma zastosowanie do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA C coupe (C204) od 2011.01 oraz wielu innych modeli aut.
Pomino dołożenia wszelkich starań aby odpowienio podpiąć prezentowaną część z kategorii końcówka drążka o numerze 10707 do samochodu MERCEDES-BENZ, może się okazać, że należy potwierdzić dobranie tej części w kontakcie ze sklepem. LEMFÖRDER 10707 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz uproszczoną procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części firmę LEMFÖRDER.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 338 42 10
MERCEDES-BENZ      000 338 44 10
MERCEDES-BENZ      000 338 61 10
MERCEDES-BENZ      A 000 338 42 10
MERCEDES-BENZ      A 000 338 44 10
MERCEDES-BENZ      A 000 338 61 10

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10707 03 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10707 03 LEMFÖRDER:

2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.