Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5256 lpr

Cylinderek hamulcowy 5256 LPR

5256 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5256
Cylinderek hamulcowy 5256
5256
lpr 5256 Cylinderek hamulcowy
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5256, C29524

numer części:

5256

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 26
otwór Ø [mm] 15,87
Materiał Aluminium
System hamulcowy NABCO
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532019269

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5256 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUZUKI ALTO II, ALTO III 0.8 01.86-11.93
numery OEM:
SUZUKI      5240184010
SUZUKI      5340184010
SUZUKI      5340184011
SUZUKI      5340184012
SUZUKI      5340184020
SUZUKI      53401M84010

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5256 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5256 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.