Natężenie prądu [A] | 10 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Technika połączeń | M5 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 3 | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Kąt nachylenia | 63 | |
Napięcie [V] | 11 | |
Długość 1 [mm] | 26 | |
Długość 2 [mm] | 20 | |
Długość całkowita [mm] | 61,4 | |
Wymiar gwintu | M12X1,25 | |
Rozmiar klucza | 12 | |
Czas nagrzewania [min] | 7 | |
nr EAN | 8001063391793 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900056304 MAGNETI MARELLI
AUDI | N 102 130 02 | |
CITROËN | 5962 1X | |
CITROËN | 5962 1Z | |
CITROËN | 5962 7Z | |
CITROËN | 5962 J7 | |
CITROËN | 5962 T2 | |
CITROËN | E161001 | |
CITROËN | E161020 | |
CITROËN | MKP 000 71 | |
FORD | EZD.10 | |
FORD | EZD.A | |
NISSAN | 03903417 0 | |
NISSAN | 11065-Y 9703 | |
PEUGEOT | 5962 1Z | |
PEUGEOT | 5962 J7 | |
PEUGEOT | 5962 T2 | |
PEUGEOT | 59627Z | |
PEUGEOT | MKP 000 71 | |
RENAULT | 77 00 854 538 | |
RENAULT | 77 00 856 292 | |
RENAULT | 77 00 867 617 | |
RENAULT | 77 01 349 949 | |
RENAULT | 77 01 414 077 | |
RENAULT | 77 01 414 088 | |
RENAULT | 86 71 004 016 | |
SEAT | N 102 130 02 | |
SKODA | N 102 130 02 | |
VOLVO | 1257141 | |
VOLVO | 1257889 | |
VOLKSWAGEN | 068 905 061 | |
VOLKSWAGEN | 102 130 02 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 01 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 02 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 1 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 2 | |
VOLKSWAGEN | N 019 081 4 | |
VOLKSWAGEN | N 019 097 01 | |
VOLKSWAGEN | N 019 097 1 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 01 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 02 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 05 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 06 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 1 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 2 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 5 | |
VOLKSWAGEN | N 019 100 6 | |
VOLKSWAGEN | N 102 130 01 | |
VOLKSWAGEN | N 102 130 02 | |
TATA (TELCO) | 2547-1518-9902 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900056304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020