Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat (1988.01-1990.11) 115km » 153071760763 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat (1988.01-1990.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 153071760763 MAGNETI MARELLI

153071760763 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154705323980, 71760763

numer części:

153071760763

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]115
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm]31,5
średnica zewnętrzna [mm]65
nr EAN8001063735979

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 153071760763 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CHRYSLER      68091826AA
CHRYSLER      68091827AA
FIAT      K68091826AA
FIAT      K68091827AA
MERCEDES-BENZ      1121840425
MERCEDES-BENZ      6511800009
MERCEDES-BENZ      6511800109
MERCEDES-BENZ      6511800309
MERCEDES-BENZ      6511840025
MERCEDES-BENZ      A1121840425
MERCEDES-BENZ      A6511800009
MERCEDES-BENZ      A6511800109
MERCEDES-BENZ      A6511800309
MERCEDES-BENZ      A6511840025
NISSAN      15209HG00A

Zastosowanie Filtr oleju 153071760763 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 153071760763 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.