Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 115 |
Średnica [mm] | 64,3 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 31 |
Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 31,4 |
nr EAN | 4009026768211 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 153/7D2 KNECHT
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
LR022896
6511800009, 6511800109, 6511800309, 6511840025, A6511800309, A6511800009, A6511800109, A651180010990, A6511840025
68091826AA, 68091827AA
15209HG00A
68091826AA, 68091827AA
CHRYSLER | 00K68091827AA | |
CHRYSLER | 68091826AA | |
CHRYSLER | 68091827AA | |
DODGE | 68091826AA | |
DODGE | 68091827AA | |
FIAT | K68091826AA | |
FIAT | K68091827AA | |
MERCEDES-BENZ | 6511800009 | |
MERCEDES-BENZ | 6511800109 | |
MERCEDES-BENZ | 6511800309 | |
MERCEDES-BENZ | 6511840025 | |
MERCEDES-BENZ | A651 180 03 09 | |
MERCEDES-BENZ | A6511800009 | |
MERCEDES-BENZ | A6511800109 | |
MERCEDES-BENZ | A651180010990 | |
MERCEDES-BENZ | A6511840025 | |
NISSAN | 15209HG00A | |
ROVER | LR0 22896 | |
JEEP | 68091826AA | |
JEEP | 68091827AA | |
INFINITI | 15209HG00A | |
LAND ROVER | LR022896 |
Zastosowanie Filtr oleju OX 153/7D2 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OX 153/7D2 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.