Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1001 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1001 000S MAHLE

ACP 1001 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1001 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1001 000S
ACP 1001 000S
mahle ACP 1001 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1001 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1001 000S mahle
 

    Ocena:
numery handlowe:

351126371, 70817620, 8FK 351 126-371

numer części:

ACP 1001 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 7SBU16C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 125
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD // V/PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635034852

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1001 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I; MG MG ZS, MG ZT, MG ZT- T; ROVER 45 I, 75, 75 I 2.0/2.5 02.99-10.06
numery OEM:
MG      JPB000040A
MG      JPB101430A
ROVER      JPB000040
ROVER      JPB000040A
ROVER      JPB101430
ROVER      JPB101430A
ROVER      JPB500130
LAND ROVER      JPB000040
LAND ROVER      JPB000040A
LAND ROVER      JPB101430
LAND ROVER      JPB500130
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1001 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.