Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 108,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 5907558534382 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0018 MAXGEAR
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
5960F4, 596066, 596067, 5960F5, 59623C, 59623E, 59627F, 59627G, 96236383, 96389858
596066, 596067, 5960F5, 5960F4, 59623C, 59623E, 59627F, 59627G, 96236383, 96389858
9638985980, 9651029780
9651029780, 9638985980
ALFA ROMEO | 96 51 02 97 80 | |
ALFA ROMEO | 9638985980 | |
CITROËN | 5960.F4 | |
CITROËN | 596066 | |
CITROËN | 596067 | |
CITROËN | 5960F5 | |
CITROËN | 59623C | |
CITROËN | 59623E | |
CITROËN | 59627F | |
CITROËN | 59627G | |
CITROËN | 96 236 383 | |
CITROËN | 96 389 858 | |
FIAT | 9638985980 | |
FIAT | 9651029780 | |
LANCIA | 96 51 02 97 80 | |
LANCIA | 9638985980 | |
PEUGEOT | 5960 66 | |
PEUGEOT | 5960 67 | |
PEUGEOT | 5960 F5 | |
PEUGEOT | 5960.F4 | |
PEUGEOT | 5962 3C | |
PEUGEOT | 5962 3E | |
PEUGEOT | 5962 7F | |
PEUGEOT | 5962 7G | |
PEUGEOT | 96 236 383 | |
PEUGEOT | 96 389 858 | |
FERRARI | 96 38 98 59 80 | |
FERRARI | 96 51 02 97 80 | |
MASERATI | 96 38 98 59 80 | |
MASERATI | 96 51 02 97 80 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0018 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0018 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.