Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0413 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0413 MAXGEAR

69-0413 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301087

numer części:

69-0413

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
nr EAN 5901619502020

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0413 MAXGEAR

DRĽŻEK KIER. VW SHARAN 95- LE/PR
numery OEM:
FORD      1001396
FORD      1001398
FORD      1020496
FORD      1020497
FORD      1092376
FORD      1092382
FORD      1121508
FORD      1121509
FORD      1233552
FORD      1233553
FORD      95VW-3280-AF
FORD      95VW-3280-AG
FORD      95VW-3280-AH
FORD      95VW-3281-AF
FORD      95VW-3281-AG
FORD      95VW-3281-AH
FORD      YM21-3280-AA
FORD      YM21-3280-AB
FORD      YM21-3281-AA
FORD      YM21-3281-AB
SEAT      7M3 422 803
SEAT      7M3 422 803 A
SEAT      7M3 422 804
SEAT      7M3 422 804 A
VOLKSWAGEN      7M3 422 803
VOLKSWAGEN      7M3 422 803 A
VOLKSWAGEN      7M3 422 804
VOLKSWAGEN      7M3 422 804 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0413 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0413 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.