Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Bio Power XWD (2008.06-2015.02) 209km » 69-0426 maxgear
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T Bio Power Xwd (2008.06-2015.02) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR

69-0426 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301092

numer części:

69-0426

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]88,5
Wymiar stożka [mm]20
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
parzyste numery artykułów25341 01
nr EAN5907558593365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW TOUAREG 02- PR
numery OEM:
AUDI      7L0 422 818 B
AUDI      7L0 422 818 C
AUDI      7L0 422 818 D
PORSCHE      955 347 132 20
PORSCHE      955 347 132 21
PORSCHE      955 347 132 22
VOLKSWAGEN      2H0 422 817
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 B
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 818 D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0426 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.