Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km » 82-0084 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0084 MAXGEAR

82-0084 Zacisk hamulca MAXGEAR
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

82-0084

numer części:

82-0084

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]38
Szerokość wewnętrzna [mm]52
System hamulcowyTRW
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
nr EAN5901619542712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0084 MAXGEAR

ZACISK HAM. NISSAN T. ALMERA 00- PR
numery OEM:
NISSAN      44001 BM400
NISSAN      44001 BM40A
NISSAN      44001 BU000

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0084 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0084 MAXGEAR:

2019-11-17
 5/5
Ok
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu