Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1114 maxgear

Zacisk hamulca 82-1114 MAXGEAR

82-1114 Zacisk hamulca MAXGEAR
145.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1114

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12,0
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 316,0
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,1
nr EAN 5903766337401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1114 MAXGEAR

ZACISK HAM. JEEP T. CHEROKEE/WRANGLER 2,8 CRD/3,6-3,8 07- PR
numery OEM:
DODGE      68003774AA
DODGE      R8003774AA
JEEP      68003774AA
JEEP      R8003774AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1114 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1114 MAXGEAR:

2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu