Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 04-0608 metelli cifam

Cylinderek hamulcowy 04-0608 METELLI CIFAM

04-0608 Cylinderek hamulcowy METELLI CIFAM
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

04-0608

producent:

METELLI CIFAM

Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 17,46
nr EAN 8032747035382

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 04-0608 METELLI CIFAM

CYLINDEREK HAM METELLI 04-0608 VW GOLF 94-97 ŚR17.46 TYŁ
numery OEM:
AUDI      6N0 611 053
AUDI      6Q0 611 053C
AUDI      6QE 611 053
SEAT      6N0 611 053
SEAT      6Q0 611 053C
SEAT      6QE 611 053
SKODA      6N0 611 053
SKODA      6Q0 611 053C
SKODA      6QE 611 053
VOLKSWAGEN      6N0 611 053
VOLKSWAGEN      6Q0 611 053C
VOLKSWAGEN      6QE 611 053

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 04-0608 METELLI CIFAM w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.