Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD (2015.06-???) 334km » C5W005ABE abe
wybrany samochód: 
Volvo Xc90 Ii (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar Awd (2015.06-???) 334km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5W005ABE ABE

C5W005ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5W005ABE
Cylinderek hamulcowy C5W005ABE
C5W005ABE
abe C5W005ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5W005ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5W005ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5W005ABE abe
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5W005ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]17,5
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427212756

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5W005ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 50, 80 B1, 80 B2, 80 B4, 90 B2, A2, COUPE B2, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV 0.8-2.5D 05.73-
numery OEM:
AUDI      6N0 611 053
SEAT      6N0 611 053
VOLKSWAGEN      6N0 611 053

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5W005ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.