Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » Cewka zapłonowa, MEYLE-ORIGINAL: True to OE., 014 158 0000 meyle products

Cewka zapłonowa, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 014 158 0000 MEYLE Products

014 158 0000 Cewka zapłonowa, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. MEYLE Products
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

0040100295, 0040100340, MIC0001, U4026

numer części:

014 158 0000

producent:

MEYLE Products

Napięcie robocze [V] 12
Opór [kOhm] 7,5
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa bez złącza świecy zapłonowej
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Tylko w połączeniu z 014 862 0001
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074276761
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 014 885 0012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 014 158 0000 MEYLE Products

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 02 80
MERCEDES-BENZ      000 158 70 03
MERCEDES-BENZ      000 158 71 03
MERCEDES-BENZ      000 158 75 03
MERCEDES-BENZ      A 000 150 02 80
MERCEDES-BENZ      A 000 158 70 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 75 03
MERCEDES-BENZ      A0001587103
VW (VOLKSWAGEN)      00A 905 105
SSANGYONG      00015-87003
SSANGYONG      00015-87503
SSANGYONG      16215-80103
DAEWOO      0001587503
DAEWOO      1587503

Zastosowanie Cewka zapłonowa, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 014 158 0000 MEYLE Products w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 014 158 0000 MEYLE Products:

2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.