Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda E Platforma / podwozie (SD1) E2000 (1983.01-1991.07) 88km » L14626 monroe
wybrany samochód: 
Mazda E Platforma / Podwozie (sd1) E2000 (1983.01-1991.07) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE

L14626 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L14626
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626
L14626
monroe L14626 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 monroe
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L14626

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Wymiar stożka [mm]13
Gwint zewn. [mm]16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5412096399060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD MAVERICK, NISSAN PATHFINDER I, PICK UP, TERRANO I, TERRANO II 2.0-3.3 04.83-
numery OEM:
FORD      1962367
NISSAN      48570-31G25
NISSAN      48570-7F001

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.