Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L14626 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE

L14626 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L14626
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626
L14626
monroe L14626 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 monroe
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L14626

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymiar stożka [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096399060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD MAVERICK, NISSAN PATHFINDER I, PICK UP, TERRANO I, TERRANO II 2.0-3.3 04.83-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 producenta MONROE

NISSAN

4857031G25, 485707F001

FORD

1962367

numery OEM:
FORD      1962367
NISSAN      48570-31G25
NISSAN      48570-7F001

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14626 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.