Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TD 4x4 (2002.04-2006.06) 84km » L24111 monroe
wybrany samochód: 
Ford Ranger (er, Eq, R_) 2.5 Td 4x4 (2002.04-2006.06) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE

L24111 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L24111
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111
L24111
monroe L24111 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 monroe
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24111

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,385
Wymiar gwintuF 16 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096364945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A, SAAB 900 II, 9-3 1.4-2.5 04.88-01.05
numery OEM:
OPEL      3 24 054
OPEL      3 24 056
OPEL      90350448
OPEL      90369705
SAAB      4242756
VAUXHALL      90350448
VAUXHALL      90369705

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.