Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.0 TSI (2015.05-2016.12) 95km » 48343 ngk
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.0 Tsi (2015.05-2016.12) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48343 NGK

48343 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48343
Cewka zapłonowa 48343
48343
202.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1080

numer części:

48343

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN4010326483438

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48343 NGK

Cewka zapłonowa (brak elementu zaznaczonego na zdjęciu) pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B2, 80 B3, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, QUATTRO, BMW 3 (E21), 3 (E30), 5 (E28), SEAT TOLEDO I, VW CADDY I 1.0-2.8 05.73-
numery OEM:
AUDI      211 905 115 D
SEAT      211 905 115 D
SKODA      211 905 115 D
VOLKSWAGEN      211 905 115 D
LAMBORGHINI      211 905 115 D
BENTLEY      211 905 115 D

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48343 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48343 NGK:

2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.