Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48343 ngk

Cewka zapłonowa 48343 NGK

48343 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48343
Cewka zapłonowa 48343
220.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1080

numer części:

48343

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326483438

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48343 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B2, 90 B2, COUPE B2; MAZDA 6; SEAT TOLEDO I; VW CADDY I, CORRADO, GOLF I, GOLF II, JETTA II, LT 28-35 I, PASSAT B1, PASSAT B2 1.0-2.5 05.73-07.13
numery OEM:
AUDI      211 905 115 D
SEAT      211 905 115 D
SKODA      211 905 115 D
VOLKSWAGEN      211 905 115 D
LAMBORGHINI      211 905 115 D
BENTLEY      211 905 115 D

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48343 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48343 NGK:

2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.