Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147291 nk

Zacisk hamulca 2147291 NK

2147291 Zacisk hamulca NK
291.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

2147291

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147292
Materiał Aluminium
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 232
nr EAN 5703858711559

skład zestawu:
8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147291 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SEAT T. CORDOBA/IBIZA/TOLEDO 1,8-2,0 93-99 LE
numery OEM:
SEAT      1H0 615 423
SEAT      1H0 615 423 B
SEAT      1H0 615 423 DX
SEAT      6K0 615 423
SEAT      6K0 615 423 A
SEAT      6K0 615 423 D
SEAT      6K0 615 423 E
VOLKSWAGEN      1H0 615 423
VOLKSWAGEN      1H0 615 423 A
VOLKSWAGEN      1H0 615 423 B
VOLKSWAGEN      1H0 615 423 D
VOLKSWAGEN      1H0 615 423 DX
VOLKSWAGEN      6K0 615 423 D
VOLKSWAGEN      6K0 615 423 E
VOLKSWAGEN      6N0 615 423

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147291 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu