Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Chrysler 300C Touring (LX, LE) 5.7 (2004.09-2010.12) 340km » 5034308 nk
wybrany samochód: 
Chrysler 300c Touring (lx, Le) 5.7 (2004.09-2010.12) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034308 NK

5034308 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5034308

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów5034307
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu14X1,5
nr EAN5703858647193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034308 NK

KOĐC. DR. KIER. VW POLO PR 01-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 812
AUDI      6Q0 423 812 A
AUDI      6Q0 423 812 C
AUDI      6Q0 423 812 D
AUDI      6R0 423 812
AUDI      6RD 422 812
AUDI      8Z0 423 812
AUDI      8Z0 423 812 A
SEAT      6Q0 423 812
SEAT      6Q0 423 812 A
SEAT      6Q0 423 812 C
SEAT      6Q0 423 812 D
SEAT      6R0 423 812
SEAT      6RD 422 812
SEAT      6RD 423 812 A
SEAT      6RD 423 812 B
SKODA      6Q0 419 812 C
SKODA      6Q0 423 812
SKODA      6Q0 423 812 A
SKODA      6Q0 423 812 C
SKODA      6Q0 423 812 D
SKODA      6R0 423 812
SKODA      6RD 422 812
VOLKSWAGEN      5U0 422 812
VOLKSWAGEN      5Z0 423 812
VOLKSWAGEN      6Q0 419 812 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 812
VOLKSWAGEN      6RD 422 812
VOLKSWAGEN      6RD 423 812 A
VOLKSWAGEN      6RD 423 812 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5034308 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.