Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 9036131 nk

Cięgło, hamulec postojowy 9036131 NK

9036131 Cięgło, hamulec postojowy NK
104.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9036131

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1431/1254
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858866976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9036131 NK

LINKA HAM. RĘCZ. CHEVROLET/OPEL T. CAPTIVA/ANTARA 06- LE
numery OEM:
OPEL      4804783
OPEL      4817774
OPEL      96625953
OPEL      96879436
VAUXHALL      96625953
VAUXHALL      96879436
CHEVROLET      96625953
CHEVROLET      96879436

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9036131 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9036131 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.