Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 quattro (2004.11-2006.07) 218km » 92-90904 rts
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 3.0 Quattro (2004.11-2006.07) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90904 RTS

92-90904 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-90904

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M14x1,5
Długość [mm]296
Ciężar [kg]0,636
nr EAN8435130310958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90904 RTS

DRĄŻEK KIEROWNICZY RTS 92-90904
numery OEM:
SEAT      6Q0423810B
SEAT      6Q0423821B
SEAT      6X0422821
SKODA      6Q0423810B
SKODA      6Q0423821B
SKODA      6X0422821
VOLKSWAGEN      6Q0423810B
VOLKSWAGEN      6Q0423810E
VOLKSWAGEN      6Q0423821B
VOLKSWAGEN      6X0422810
VOLKSWAGEN      6X0422821
VOLKSWAGEN      6X0422821C

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90904 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90904 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.