Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Tata (telco) INDIGO CS (4_V2) 1.4 D (2008.09-2018.05) 70km » 3182 600 214 sachs
wybrany samochód: 
Tata (telco) Indigo Cs (4_v2) 1.4 D (2008.09-2018.05) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 214 SACHS

3182 600 214 Wysprzęglik centralny sprzęgła SACHS
sachs 3182 600 214
258.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3182 600 214

producent:

SACHS

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 3182 654 288
nr EAN4013872844593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 214 SACHS

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40, V50; FORD C-MAX II, FIESTA VI, FIESTA VII, FOCUS III, FOCUS III/KOMBI, GRAND C-MAX, KUGA II, MONDEO V 1.5-1.6D 12.08-
numery OEM:
FORD      1685547
FORD      1686778
FORD      1706670
FORD      1760736
FORD      1785392
FORD      1818044
FORD      1838178
FORD      2002008
FORD      2002011
FORD      2144822
FORD      2208794
FORD      AV61-7A564-BA
FORD      AV61-7A564-BB
FORD      AV61-7A564-BC
FORD      AV61-7A564-BD
FORD      AV61-7A564-BE
FORD      AV61-7A564-BF
FORD      AV61-7A564-BFS
FORD      AV61-7A564-EB
FORD      AV61-7A564-EC
FORD      AV61-7A564-ED
FORD      AV61-7A564-EE
FORD      DG9Z-7A56-4B
MAZDA      B6Y2-16-530
MAZDA      B6Y2-16-530A
MAZDA      B6Y2-16-530B
MAZDA      B6Y2-16-530BAA
VOLVO      31325074
VOLVO      31325267
VOLVO      31325987
VOLVO      31367377
VOLVO      31367995

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 214 SACHS w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.