Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 33S16, 35S16, 35C16, 40C16, 42S16, 50C16 (2016.04-???) 156km » CA6PK1750 snr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 33s16, 35s16, 35c16, 40c16, 42s16, 50c16 (2016.04-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 SNR

41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1750

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]166
Długość [mm]1750
nr EAN3413521204494
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1750) pasuje do: VOLVO 850, S40 I, S70, S90 I, V40, V70 I, V90 I, ALFA ROMEO 156, 159, BRERA, GIULIETTA, SPIDER, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I 1.0-2.9 06.89-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51855784
ALFA ROMEO      71739910
CITROËN      5750-YG
CITROËN      5750-Z7
FIAT      71749452
FORD      1004485
FORD      1041193
FORD      V97MF 6C301 BA
LANCIA      71749452
MAZDA      1E05-15-907
PEUGEOT      5750-T9
PEUGEOT      5750-YG
PEUGEOT      5750-Z6
RENAULT      7700101261
RENAULT      7700107175
SKODA      047903137AB
VOLVO      9458411
VOLKSWAGEN      074145933AR
LAND ROVER      PQS10061

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1750 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.