Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części » 40 76 0001 swag autoteile gmbh

Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0001 SWAG Autoteile GmbH

40 76 0001 Śruba, ustawienie geometrii SWAG Autoteile GmbH
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40 76 0001

Długość [mm] 98,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Ciężar [kg] 0,130
nr EAN 4044688026293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0001 SWAG Autoteile GmbH

Śruba regulacyjna drązka kierowniczego (M16x1,5x98,5mm) pasuje do: DAEWOO CIELO, ESPERO, LANOS, NEXIA; OPEL ASCONA C, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO 1.2-2.0 08.79-
numery OEM:
OPEL      03 22 575
OPEL      3 22 575
VAUXHALL      090105358
VAUXHALL      90105358
DAEWOO      07846696
DAEWOO      26200639
DAEWOO      7846696

Zastosowanie Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0001 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0001 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.