Średnica bębna hamulcowego | 203,2 | |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 40,5 | |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 243 | |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 57,5 | |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/06 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 | |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 205,2 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62,5 | |
Ciężar [kg] | 4,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez piasty koła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła | |
Długość opakowania [cm] | 26,3 | |
Szerokość opakowania [cm] | 25,9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8,6 | |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0359 0 1 | |
nr EAN | 4019722436857 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94035900 TEXTAR
HYUNDAI | 584111G000 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94035900 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94035900 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.