Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASCONA C (J82) 1.3 N (F11, M11, F69) (1981.09-1986.08) 60km » JPR1185 trw
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.3 N (f11, M11, F69) (1981.09-1986.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego JPR1185 TRW

396.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR1185

producent:

TRW

Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba otworów wlotowych/wylotowych2
Typ pompypompa łopatkowa
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Średnica punktów mocowania [mm]8
uwzględnić informację serwisową
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego JPR1185 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.2-2.3 09.96-05.15
numery OEM:
AUDI      1J0 422 152 F
AUDI      1J0 422 154
AUDI      1J0 422 154 A
AUDI      1J0 422 154 J
AUDI      1J0 422 154 JV
AUDI      1J0 422 154 JX
AUDI      1J0 422 154 V
AUDI      1J0 422 154 X
AUDI      1J0 422 155
AUDI      1J0 422 155 A
AUDI      1J0 422 155 J
AUDI      2K0 422 154 A
AUDI      38145157
AUDI      5Z0 422 154
AUDI      5Z0 422 154 A
SEAT      1J0 422 152 F
SEAT      1J0 422 154
SEAT      1J0 422 154 A
SEAT      1J0 422 154 AX
SEAT      1J0 422 154 J
SEAT      1J0 422 154 JV
SEAT      1J0 422 154 JX
SEAT      1J0 422 154 V
SEAT      1J0 422 154 X
SEAT      1J0 422 155
SEAT      1J0 422 155 A
SEAT      1J0 422 155 J
SEAT      2K0 422 154 A
SEAT      38145157
SEAT      5Z0 422 154
SEAT      5Z0 422 154 A
SKODA      1J0 422 152 F
SKODA      1J0 422 154
SKODA      1J0 422 154 A
SKODA      1J0 422 154 AX
SKODA      1J0 422 154 J
SKODA      1J0 422 154 JV
SKODA      1J0 422 154 JX
SKODA      1J0 422 154 V
SKODA      1J0 422 154 X
SKODA      1J0 422 155
SKODA      1J0 422 155 A
SKODA      1J0 422 155 J
SKODA      2K0 422 154 A
SKODA      38145157
SKODA      5Z0 422 154
SKODA      5Z0 422 154 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 F
VOLKSWAGEN      1J0 422 154
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 AX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 J
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JV
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 V
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 X
VOLKSWAGEN      1J0 422 155
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 J
VOLKSWAGEN      2K0 422 154
VOLKSWAGEN      2K0 422 154 A
VOLKSWAGEN      38145157
VOLKSWAGEN      5Z0 422 154
VOLKSWAGEN      5Z0 422 154 A

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego JPR1185 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.